Het accent bij de beoordeling ligt deze keer naast reflectie en presenteren op informatievaardigheden.
Download het beoordelingsformulier dat bij deze webquest hoort. Het ingevulde formulier bewaar je in je projectmap.
In het schema hieronder kun je zien welke vaardigheden en competenties beoordeeld moeten (**) en welke beoordeeld kunnen (* ) worden èn door wie.
|
| |
---|---|---|
Jezelf | Medeleerling | |
|
||
1. resultaat van een opdracht beoordelen | ** | * |
2. de gevolgde werkwijze beoordelen | * | |
3. reflecteren op eigen leerproces | * | |
4. zelfinzicht tonen | ||
5. eigen leerproces sturen | ||
|
||
1. een beroepsbeeld vormen | ||
2. professioneel gedrag vertonen | ||
3. rekening houden met waarden en normen | * | |
|
||
1. bepalen welke informatie nodig is | * | |
2. informatie verzamelen | * | |
3. informatie selecteren | * | |
4. informatie verwerken | * | |
5. informatie verstrekken/uitwisselen | ** | * |
|
||
1. een probleem of opdracht analyseren | * | |
2. een opdracht plannen | * | * |
3. een opdracht uitvoeren | * | |
|
||
1. een opdracht samen voorbereiden | ** | ** |
2. leiding geven | * | * |
3. een groepsopdracht uitvoeren | ** | ** |