
Het accent bij de beoordeling ligt deze keer naast reflectie en presenteren op informatievaardigheden.
In het schema hieronder kun je zien welke vaardigheden en competenties beoordeeld moeten (**) en welke beoordeeld kunnen (* ) worden èn door wie.
Download het beoordelingsformulier dat bij deze webquest hoort. Het ingevulde formulier bewaar je in je projectmap.
|
|
| |
|---|---|---|
| Jezelf | Medeleerling | |
|
|
||
| 1. resultaat van een opdracht beoordelen | ||
| 2. de gevolgde werkwijze beoordelen | ||
| 3. reflecteren op eigen leerproces | ||
| 4. zelfinzicht tonen | ||
| 5. eigen leerproces sturen | ||
|
|
||
| 1. een beroepsbeeld vormen | ** | |
| 2. professioneel gedrag vertonen | ||
| 3. rekening houden met waarden en normen | ||
|
|
||
| 1. bepalen welke informatie nodig is | ||
| 2. informatie verzamelen | ** | |
| 3. informatie selecteren | * | |
| 4. informatie verwerken | * | |
| 5. informatie verstrekken/uitwisselen | ** | * |
|
|
||
| 1. een probleem of opdracht analyseren | ||
| 2. een opdracht plannen | ||
| 3. een opdracht uitvoeren | ||
|
|
||
| 1. een opdracht samen voorbereiden | * | * |
| 2. leiding geven | ||
| 3. een groepsopdracht uitvoeren | ||

