Het accent bij de beoordeling ligt deze keer naast reflectie en presenteren op informatievaardigheden.
In het schema hieronder kun je zien welke vaardigheden en competenties beoordeeld moeten (**) en welke beoordeeld kunnen (* ) worden èn door wie.
Download het beoordelingsformulier dat bij deze webquest hoort. Het ingevulde formulier bewaar je in je projectmap.
|
| |
---|---|---|
Jezelf | Medeleerling | |
|
||
1. resultaat van een opdracht beoordelen | ||
2. de gevolgde werkwijze beoordelen | ||
3. reflecteren op eigen leerproces | ||
4. zelfinzicht tonen | ||
5. eigen leerproces sturen | ||
|
||
1. een beroepsbeeld vormen | ** | |
2. professioneel gedrag vertonen | ||
3. rekening houden met waarden en normen | ||
|
||
1. bepalen welke informatie nodig is | ||
2. informatie verzamelen | ** | |
3. informatie selecteren | * | |
4. informatie verwerken | * | |
5. informatie verstrekken/uitwisselen | ** | * |
|
||
1. een probleem of opdracht analyseren | ||
2. een opdracht plannen | ||
3. een opdracht uitvoeren | ||
|
||
1. een opdracht samen voorbereiden | * | * |
2. leiding geven | ||
3. een groepsopdracht uitvoeren |